Esküvői DJ Tata 01
Esküvői DJ Tata 41
Esküvői DJ Tata 42

Esküvői DJ Tata

Esküvői DJ és Ceremóniamester, robotlámpák, hangulatvilágítás, cinematográfia, party fotós, Tata, Kristály Hotel galéria

Mikor megkerestek a jegyesek, még pontosan nem tudták milyen szolgáltatásokat is szeretnének. Egy hosszabbra nyúló beszélgetés  és néhány referenciánk megtekintése után szimpatikusak lettünk számukra és a látottak alapján végül több féle szolgáltatásunkra is igényt tartottak. Összeállítottunk egy forgatókönyvet, mely alapján ők is áttekinthetően látták jövőbeli nagy napjukat.

Mivel cinematográfia szolgáltatást is kértek, ezért megbeszéltünk esküvőjük előtt egy találkozót, mikor is előforgattunk néhány jelenetet majdani filmjükhöz. Egy napsütéses, szélcsendes napon találkoztunk velük, nem is kívánhattunk szebb időt. Már izgatottan várták a találkozót, mert még sosem szerepeltek filmben, és kíváncsiak voltak, hogy is zajlik majd mindez. A tatai tónál forgathattunk velük, ami csodálatos helyszín. A vár, a tó, a kávézók, továbbá kacsák és hattyúk sokaságával találkoztunk. A pár filmjébe légi felvételeket is beletettünk, ahogy az a filmjükből is kiderül.

Szeptember közepén elérkezett nagy napjuk. Mint cinematográfus kora reggel érkeztem a szállodába. A menyasszony fodrásza és sminkese is a Kristály Hotel egyik impozáns szobájában varázsolta őt még szebbé. Majd az öltözködéseket forgathattam le más-más szobában. Ezután átmentünk egy közeli templomba, ahol az atya hivatalosan is összeadta őket, ezt követően pedig a polgári szertartás következett immáron újra a Hotelben, illetve annak belső kerthelyiségében. Mindezek jeleneteit természetesen végig forgattam esküvői filmjükhöz.

Esküvői DJ Tata

Ceremóniamesterként a polgári szertartás után a vendégeket a szálloda éttermi részébe invitáltam be, ahol mindenki könnyen megtalálta a helyét a kifüggesztett ültetési rend alapján. Majd következett egy kis beszélgetés még a leves felszolgálása előtt. Egy esküvőn szinte mindig van 1-2 van ahol több játék is. Itt sem maradhatott el a jól bevált házaspárbaj és  a hintómese sem. Kiváló közönség tapsolta és harsogta végig ezeket és az egész estét. Esküvői DJ-ként a vacsora után belecsaptunk a partyba. Örömünkre a székek az este hátralévő részében üresek maradtak. Vonatoztak, limbó hintóztak, pörögtek forogtak a fiatalok az idősekkel egyaránt egészen hajnalig. Ennek is köszönhetően rengeteg vicces party fotó készült az est folyamán.