Esküvői DJ és Ceremóniamester Kozármisleny Két Szekér Fogadó

Esküvői DJ és Ceremóniamester Kozármisleny 1
Május derekán a Pécs melletti Kozármislenybe mentünk esküvőzni mégpedig a Két Szekér Fogadóba. Nem jártunk még itt, így mielőtt bepakoltunk volna először bemutatkoztunk és körbenéztünk az étteremben. Megnéztük a táncparkettet és, hogy hova tudjuk technikánkat bepakolni és telepíteni. Miután ez megtörtént átsétáltunk a közeli modern tágas templomba ahol Viki és Gábor összekötötték további közös életüket. A gyűrűket Gábor építette kisautó hozta az oltárhoz. Ilyet sem látunk minden nap.

CeremóniamesterEsküvői DJ és Ceremóniamester Kozármisleny 2

A szertartás és a vendégek kivonulása után én mint ceremóniamester megkértem a násznépet, hogy a templom előtt egy nagy csoportkép erejéig álljanak össze. Ezután Viki eldobta a szingli lányoknak esküvői csokrát. Mindezek után ceremóniamesterként megkértem a vendégeket, hogy kövessék a párt a közeli polgármesteri hivatalba. Mivel az ifjú pár kedvtelése a motorozás, így az úton egy motoros barátjuk kísért bennünket, aki nem kis zajt csapott az úton. A motorhoz ugyanis konzervdobozokból összeállított hosszú madzag lett kötve, nem kis feltűnést keltve ezzel. A hivatal csakúgy mint a templom is igen modern volt. A szertartás kb. fél óráig tartott. Ezután visszasétáltunk az étteremhez ahol megkezdődött a kiscsoportos fotózkodás. Mindeközben a vendéglátók álló fogadással várták a már megéhezett, megszomjazott vendégeket.

Esküvői DJEsküvői DJ és Ceremóniamester Kozármisleny 3

A fotózás és az állófogadás után a vendégek megkeresték a kirakott ültetési rend alapján a helyüket. Én mint ceremóniamester köszöntöttem a házasokat, sok boldogságot kívántam nekik a további életükhöz, céljaikhoz, majd átadtam Gábornak a mikrofont, hogy köszönthesse a násznépet. Ezután kezdődött el a vacsora, aminek a végén házaspárbajt játszottunk. A játékot követően már mint esküvői DJ álltam pultom mögött és Vikiék nyitótáncát indítottam el. A tánc végén megkértem a vendégeket, hogy csatlakozzanak a táncparketten és elindult a kora hajnalig tartó mulatság. Az éjszaka folyamán játszottunk még egyet, sőt volt menyasszonyrablás is ahol Gábornak akadt egy kis feladata. Összességében egy igen kellemes hangulatú esküvőt zárhattunk a kora reggeli órákban.